#1 Skrevet August 9, 2008 Rudskogen nærmer seg med stormskritt nå Planer om å tilbringe hele helgen der og på campen ! Deler av Toten-Mafiaen reiser nedover på fredag tenker jeg.... Fler som har planer om å reise fredag og overnatte i helgen ? .. Hadde vært moro å fått samlet en gjeng og laget til stor camp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2008 Jeg drar nedover fredag ettermiddag en gang og blir over til søndag i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2008 En anna tråd om treffet. Stiller selvfølgelig i år igjen! Med Touran, campingvogn og antagligvis fortelt. Boomblasteren og gassgrillen blir også med. Blir ingen propanvarmer i år, men fyrer vel på med litt alkohol så kommer vel fønvinden uttpå natta akkurat som i fjor (Eller var det bare jeg som merket den ) Treffet starter som alltid på fredag Sportvogn klubben har treff der på fredagskvellen og så kan jo være at det er litt å kikke på der å. Jeg drar direkte fra jobben, aner ikke helt når jeg er ferdig, men tar meg en dusj der også bærer det av gårde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 jeg kommer også. campe i bilen bare tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 hvis noen kan trekke en campingvogn nedover. se her. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130907 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Når er folk gira på å reise på fredag da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2008 Oppmøte på Raufoss kjøpesenter kl. 09.00 i morra, heng dere på kolonna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...