#1 Skrevet August 9, 2008 Jeg er i Stavnger i helga, og hadde tenkt meg en tur på byen, og i den anledning lurer jeg på; er det noen utesteder i byen som spiller bra musikk? (dvs. ikke noe "yo yo motherfuckin' ho" greier...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2008 Husker ikke navnet i farta av en eller annen rar grunn, men stedet ved siden av Gossip. Her spilles alt fra Rage og Metallica til Sex Pistols og Ramones.... Edit : Chevy's 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2008 Husker ikke navnet i farta av en eller annen rar grunn, men stedet ved siden av Gossip.Her spilles alt fra Rage og Metallica til Sex Pistols og Ramones.... Høres bra ut.... Men hvor ligger gossip da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2008 Chevy's(som stedet heter) ligger rett bak Hansen hjørne og Beverley. Spør du etter Gossip/Chevy's får du garantert svar av smilende siddiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2008 Chevy's(som stedet heter) ligger rett bak Hansen hjørne og Beverley. Spør du etter Gossip/Chevy's får du garantert svar av smilende siddiser Hehe: rolleyes Men dette ligger i vågen eller? dvs, hvor tar jeg drosje til? er i Tananger nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2008 Ligger i vågen ja.. men det har du sikkert funnet ut av nå tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2008 Evt hvis du er ute etter hardrock, metal osv.. Så må du på checkpoint charlie, det ligger på motsatt side av skagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2008 Hehe, litt trangsynt å ramse opp flere ukjente navn kansje.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2008 Mulig det, men har du noe bedre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2008 Det var litt seint nå då, men neste gang kan du ta deg en tur til Sandnes på Tribute der spiller de skikkelig musikk. : rock : http://www.tribute.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2008 Mulig det, men har du noe bedre forslag? Var mitt svar jeg kommenterte, ikke ditt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2008 checkpoint charlie er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2008 det viste seg at det var flere steder som var ganske bra, men jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg husker hva di heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...