Anbefalte innlegg

fruen har en passat 95 mod som jeg sliter med at frostveska blir borte.

har sett på oljen på den og den ser helt fin å normal ut så tviler på at den er toppp pakning som er gåen.

noen som har peiling på hva som forårsaker dette?finner ingen lekasjer på noen slanger heller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fruen har en passat 95 mod som jeg sliter med at frostveska blir borte.

har sett på oljen på den og den ser helt fin å normal ut så tviler på at den er toppp pakning som er gåen.

noen som har peiling på hva som forårsaker dette?finner ingen lekasjer på noen slanger heller....

Ofte at topp pakning kan ryke uten at du ser noe på oljen !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ingen grå "film" under påfyllingslokket slik som dette?

DSCF1598 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit eksos på tomgang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen grå film på lokket nei.har egentlig ikke merket noe rart med eksos heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis bilen lekker frostvæske,lekker det ofte bare under kjøring. På corollaen min hadde jeg samme problem, der var det en pakning og en o-ring på termostathuset. Kunne ikke se lekkasje her heller, men det ble tett etterpå. Sjekk også varmeapparatregister og reguleringsventil til varmeapparat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I lokket sitter det vel en trykkventil? Det kan jo bare være så enkelt at ventilen begynner å bli slapp og slipper ut litt mere en den skal.

Du har jo ikke skrevet om hvor mye kjøleveske som forsvinner, så man må jo bare gjette seg frem til noe. Bilder og en god forklaring gjør ting så mye lettere for oss som skal hjelpe dere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det varierer hvor mye som blir borte.den stod rolig i et par uker og da var all frostveska borte..er ikke kun under kjøring den blir borte forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å kjenne til bilen skikkelig...er ikke oljekjøler til girkasse på denne? Da må du event sjekke olja der også, en kollega som fikk seg en 25000 erfaring på det på en S4 med automat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeg ikke sikker på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.