#1 Skrevet August 9, 2008 Når jeg står stille, trykker mot pedalen så synker den saakte inn et lite stykke.. Folk sier dette er tegn på lekkasje eller noe slikt ett eller annet sted. Har ikke sett det lekker noe, noen som kjenner til hva som er standardfeilen på disse og hva det kan koste meg å fikse ev.? Jeg har også et litt annet problem.. det er ved rundt 1600-1800 rpm så virker det som den "fusker" sort off.. eller at resirkventilen løser ut for tidlig.. den nøkker 2-3 ganger med en pssjt-lyd for hvert lille nøkk.. noen som aner hva det kan være? På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2008 Bremsepedalen, antar jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2008 Bremsepedalen, antar jeg? Vil jo anta at det ikke er selve bremsepedalen som er feilen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2008 skjer dette mens bilen går? i såfall er det mest sannsynligvis ikke noe unormalt. når du stopper bilen og trykker noen ganger på pedalen skal den bli knallhard og sitte dønn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2008 skjer dette mens bilen går? i såfall er det mest sannsynligvis ikke noe unormalt. når du stopper bilen og trykker noen ganger på pedalen skal den bli knallhard og sitte dønn.. Det er mens motor er igang ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2008 Høres ut som defekt bremse servo da får en pese lyder mellom bena men det er ikke kjæresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2008 Høres ut som defekt bremse servo da får en pese lyder mellom bena men det er ikke kjæresten. hahaha: smil : fungerer bremsene normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2008 hahaha: smil : fungerer bremsene normalt? Jeg må presisere at de peselydene kommer ikke ved bremsing, dette er to separate tilfeller av ting.. Bremsene fungerer jo som de skal de, iallefall det jeg har merket da.. jeg var vant med en gammel sierra så alt bremser vel bedre enn de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...