Stavanger: krise!! Trenger 4-hjulskontroll før Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en krise på gang og trenger hjelp snarest!

Monterte idag coiloversettet fra FK Automotive og har stor differanse i spissinga.. (Høyre hjul er veldig feil). : bh :

Har også fått noen varsellys fra ESP/ASR lampa under normalt pådrag og noen problemer med at abs bremsene slår litt inn etter dette.. Mulig det har noe med at spissinga er feil? Kanskje en sensor som er berørt? Har ikke VAGCOM så får ikke sjekket.. Noen som har noen råd?: klø :

Noen som kjenner til noen i Stavanger området som bedriver 4-hjulskontroll og har tid før Torsdag?? Trenger bilen til treffet : gråter :

Uff.. nå er nattesøvnen tapt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd dette Jonas.. :-\ Du er ikke den eneste som sliter litt.

De nedre bærearmene jeg bestillte passet ikke. Og de orginale ble delvis ødlagt... Men men.. merka ikke noe ved kjøring da. Men knirkelyden forsvant ikke :( :(

Men unasett. Du får jo min 4-hjulskontroll på mandag!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet mekonomen rundt omkring som regel tar inn fortløpende, NAF har heller ikke så lang ventetid som regel.. i alle fall slik det er her oppe. har ikke noen kompiser som jobber på ett verksted som kunne tatt det for deg da? Synd om du skulle misse banekjøringa pga dette

på litt eldre vag (les: golf 1,8T osv) kom esp lampa på når lmm (luftmassemåleren) var gåen, på vei til å gå . Vet ikke om det er tilfelle her, men det er jo noe å sjekke ut. Lykke til:)

Håpe du blir å se på skogen, jeg kommer selv uten bil :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min esp hoppe inn av og te når eg he goe fart å vingle/kjøre fort slalåm me ann :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min esp hoppe inn av og te når eg he goe fart å vingle/kjøre fort slalåm me ann :)

Det e det an faktisk ska gjør då : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja men ann va iche så sensitive på esp`en før eg senkte ann ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott.. Morten Korneliusen hjelper meg til uka!

Startet bilen idag og en drøss feilmeldinger droppet inn.. ESP og ASR har nå bare slått seg helt av.. Lufttrykkmåleren TMPS lever sitt eget liv og nekter å nullstille seg.. Får også advarsel om at "systemfurung" har en feil..jeg setter meg ned snart og begynner å grine... Håper Morten gjør underverker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd dette Jonas.. :-\ Du er ikke den eneste som sliter litt.

De nedre bærearmene jeg bestillte passet ikke. Og de orginale ble delvis ødlagt... Men men.. merka ikke noe ved kjøring da. Men knirkelyden forsvant ikke :( :(

Men unasett. Du får jo min 4-hjulskontroll på mandag!!!

Takker for dette.. venter bare på en tilbakemelding fra Morten ikveld.. Om han ikke har software til å løse problemene mine må jeg ta timen din : dum :

Faen steike"# #¤"% Jeg visste jeg ikke skulle begynne å skru rett før skogen.. typisk :shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ordna me bilen Jonas? Krysse fingrane for deg!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krysser fingrene selv.. trekker frem bønneteppet og perlene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krysser fingrene selv.. trekker frem bønneteppet og perlene!

hihi : eek :

burde gå i orden med litt slik :tilber: :tilber: :tilber:

Håpe det ordner seg som sagt, men måtte le litt av siste komentaren din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :D Viktig å beholde humøret! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta ann me på tralla om så va :D Frank the tank står jo å skrur uansett på campen :D hahahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta ann me på tralla om så va :D Frank the tank står jo å skrur uansett på campen :D hahahaha

Frank skrur ikkje sjøl, han får noen kompisar te å gjør det mens han slår seg ned i ein campingstol og pilse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal ha med henger?? Sånn i tilfelle s2 ras/velt/ett eller annet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MORTEN KORNELIUSEN SAVES THE DAY !! :tilber::tilber:

Bare få justert camber og aktivert servostyringen så er alt gull!

TAKK TAKK MORTEN!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra:) Godt at ting ordna seg for deg! Håpe bare någen har plass t hjulå mine, hvis isje vett eg isje koss eg ska jør d... Bare ta ein kjangs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med bønneteppet og perlene.. man vet aldri.. ta som nevnt med et reservedekk, jekk og pipe.. da kommer du langt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MORTEN KORNELIUSEN SAVES THE DAY !! :tilber::tilber:

Bare få justert camber og aktivert servostyringen så er alt gull!

TAKK TAKK MORTEN!! : rock :

Hva var det som var galt med ABS systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattvinkelsensor begge sider måtte resettes, servostyring måtte resettes, sensor for ABS måtte resettes, og lufttrykksensoren bare justerte seg selv etterhvert..

Var innom mr Korneliusen idag og alt er nå 100%.. Litt stivt men det sitter som F... p veien :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka va d eg sa.. kunn småbagateller : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja lett for deg å si.. lite med søvn inatt o")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.