#1 Skrevet Oktober 23, 2004 har en tdi 150hk gått 16000km når jeg har startet bilen går det 30 sekunder så begynner glødelampa og blinke helt til jeg stopper den,noen som har peiling på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av odd johnsen har en tdi 150hk gått 16000km når jeg har startet bilen går det 30 sekunder så begynner glødelampa og blinke helt til jeg stopper den,noen som har peiling på hva det kan være Foreldrene til en kamerat har en Golf IV 115 tdi ! Vel... Det hele begynte med at jeg å kameraten min skulle på fotball kamp å vi lånte bilen deres.... Det var jo ikke bare vi som kjørte så det ble en del "aktiv" kjøring! Så 5 min før vi var hjemme så begynte glødelampa å blinke... Vi prøvde å skru av bilen for å så skru den på igjen men var akkurat likt.... Har glemt å spør om det blinker ennå , men det må da være noen som har et svar på dette !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2004 fikk høre at det kunne være brytern til bremsepedalen,den har jeg byttet,men det hjalp ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 prøvd med møller eller lignenden ? eller kanskje det står i instruksjonsboken !? kan umuligt være noe prob å finne svar på dette !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 Finn noen med vag-com. Tror det indikerer en feilmelding på motorstyringen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...