Anbefalte innlegg

har en tdi 150hk gått 16000km når jeg har startet bilen går det 30 sekunder så begynner glødelampa og blinke helt til jeg stopper den,noen som har peiling på hva det kan være

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av odd johnsen

har en tdi 150hk gått 16000km når jeg har startet bilen går det 30 sekunder så begynner glødelampa og blinke helt til jeg stopper den,noen som har peiling på hva det kan være

 

Foreldrene til en kamerat har en Golf IV 115 tdi !

Vel... Det hele begynte med at jeg å kameraten min skulle på fotball kamp å vi lånte bilen deres.... Det var jo ikke bare vi som kjørte så det ble en del "aktiv" kjøring!

 

Så 5 min før vi var hjemme så begynte glødelampa å blinke... Vi prøvde å skru av bilen for å så skru den på igjen men var akkurat likt.... Har glemt å spør om det blinker ennå , men det må da være noen som har et svar på dette !? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk høre at det kunne være brytern til bremsepedalen,den har jeg byttet,men det hjalp ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd med møller eller lignenden ? eller kanskje det står i instruksjonsboken !? kan umuligt være noe prob å finne svar på dette !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn noen med vag-com. Tror det indikerer en feilmelding på motorstyringen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.