Bygge om fra halogen til xenon til nærlys på a4 b6...Hvordan?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på hva som må til for å bygge om fra halogen til xenon i hovedlysene. Kan kjøpe et 35w kit fra noen på forumet, men tengte mest på høydejusteringen. Får man kjøpt høyderegulatoren eller må man bytte hele frontlykten til en ny med høydejust? Ellers er det vel bare lyktespylere man må ha for å få dette godkjent?

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Lurer på hva som må til for å bygge om fra halogen til xenon i hovedlysene. Kan kjøpe et 35w kit fra noen på forumet, men tengte mest på høydejusteringen. Får man kjøpt høyderegulatoren eller må man bytte hele frontlykten til en ny med høydejust? Ellers er det vel bare lyktespylere man må ha for å få dette godkjent?

Mvh Børge

For at det skal være helt godkjent så må det monteres sensorer på akslingene som autojusterer lyktene dine etter det jeg har forstått..

Dog er det få/ingen som vil klage på en eventuell EU-kontroll bare du har justert lysene korrekt før kontrollen mtp at denne bilen sikkert har blitt levert med Xenon som tilleggustyr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visker eller spyl er også påbudt i EU og Xenon på grunn av spredningen av lyset på møkkete lyktglass. Helt sykt, men helt sant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at det skal være helt godkjent så må det monteres sensorer på akslingene som autojusterer lyktene dine etter det jeg har forstått..

Dog er det få/ingen som vil klage på en eventuell EU-kontroll bare du har justert lysene korrekt før kontrollen mtp at denne bilen sikkert har blitt levert med Xenon som tilleggustyr

Ok, er dette noe den lokale audiforhandler kan montere å er dette kostbart?

Visker eller spyl er også påbudt i EU og Xenon på grunn av spredningen av lyset på møkkete lyktglass. Helt sykt, men helt sant.

Jepp vet at man må ha spyling, vet bare ikke om jeg gidder å bytte frontfanger får å få det :/

Takker for svar =)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermontering hos forhandler er etter det jeg har hørt svindyrt..

Det er en grunn til at kit'ene selger som varmt hvetebrød på ebay :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.