Spørsmål ang BBS emblem + Porsche

Anbefalte innlegg

Noen som har noen porsche senteremblemer som de kan sammenligne med BBS RS emblemene? Mulig å lime på noen Porsche emblem på RS emblemer, eller eventuelt byttet ut RS emblemet med originale porsche emblemer? Noen som kan måle for meg hvis de har noen porsche emblemer? Jeg har til RS liggende, så kan måle de selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om majoriteten av Porscheemblemene er 75 mm.

Ihvertfall om de skal minne om RS i buen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil disse passe på BBS RS da?

Disse vil gjerne passe, men er det kvali tro? Prisen var jo laav, så det gjenspeiler gjerne kvalitet. Men dette er jo ett bra alternativ da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil disse passe på BBS RS da?

Disse vil gjerne passe, men er det kvali tro? Prisen var jo laav, så det gjenspeiler gjerne kvalitet. Men dette er jo ett bra alternativ da:)

Alle vil vel passe om de er 70mm.

De første er jeg litt usikker på om du får skrudd til når du slepper de i senterdekslet.

De siste må du vel evt lime på istedenfor BBS merket på de koppene du har idag, altså at du må dele bbs senterdekslene.

Og da gjenstår det jo å se om buen på de er like for å se om de passer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg har noen gamle emblemer som jeg kommer til å choppe og lime på de siste merkene som ble linket til her. De er nå kjøpt og betalt:) (av min personlige ebay shopper)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.