#1 Skrevet August 10, 2008 Håper dere som kan stiller på treff klokken 19.00 på Arenum. Dersom det regner står vi under taket, MEN er det opphold står vi utenfor Storcash! VI ses.....! Jeg har med skiltplater og klistremerker til dem som trenger! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2008 Kommer jeg:) Hørt noe om mattene da Thomaz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2008 Trenger skiltplater til S4en... Kommer sikkert en kjapp tur innom før jeg haster videre til jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2008 Tror jeg kanskje tar meg en tur oxo og lufter s2en før den går under kniven. Jeg er nylig blitt medlem så må jo bli kjent med lokallagsfolket i klubben. Vi ses kanskje der helt sånn plutselig pris på skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2008 I'll be there:D Wehooo, hjem fra sjøen idag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2008 Kommer jeg:) Hørt noe om mattene da Thomaz? Ja dem er i trykken. Håper dem snart er her. THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2008 Ja dem er i trykken. Håper dem snart er her. THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2008 Satser på å ta meg en tur med S6'en om eg ikke må jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2008 dette må jeg prøve å rekke..akuratt flyttet til bergen hvor ligger Arenum? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2008 Har aldri vore på lokallagtreff, hva sker her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2008 Ligger på danmarksplass. Blir det ikke mot NØ retning hvis du står MIDT i krysset? Husk kompass og kom deg fort ut igjen;) Det er "bare" en samlig for prat med nye og gamle medlemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2008 hehe jaja, viss jeg finner veien dukker jeg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2008 Bare å legge seg helt til høyre i danmarksplasskrysset, og ta av første til høgre med rundkjøringen så finner du fort noen VACN biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2008 Kommer kanskje en tur jeg og. ABTen trenger en tur ut av garasjen der den har stått i ro i over to uker:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 12, 2008 tenkte eg skulle stikke innom også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2008 kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 12, 2008 kjempe bra oppmøte i dag folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2008 Ja begynner å komme seg med oppmøte nå etter ferien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2008 ja var ikke så gale i dag nei... fikk jo bra vær tilogmed... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 12, 2008 Kjekt å se folk igjen ja:) Flott oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 13, 2008 Vi skulle prøvd å få til å tatt noen øl en dag eller noe mat. Gjøre noe litt annet enn å sparke grus. Det var gøy med så mange flotte biler utenfor storcash. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 13, 2008 Godt forslag, jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 13, 2008 Ble mye jobb i går, så fikk ikke tatt turen. Men hadde vert artig å funnet på noe annet en gang ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 13, 2008 Jeg er iallefall med! Prøve og finne en dato da.... THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 13, 2008 lagde en egen tråd http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=131038 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...