#1 Skrevet August 10, 2008 Noen som har noe tips på hva jeg skal se på når sprerra ikke slår inn ?? sperra har funket før, brukte den endel i vinter osv.. Men i dag så skulle jeg bare se att alt funket å sperra slår ikke inn.. det lyser heller ikke i panelet når jeg trykker på knappen til sperra. Mvh Lars Østheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2008 sjekket vakum slangen som går på sperra da? evt om den "pinnen" som trykker inn sperra slår inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2008 Hei, pinnen på sperra rører ikke på seg når jeg trykker på kanppen.. å vakum slangen ser hel ut værtfal, skal se litt mere på det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2008 da kansje det kan vere lekasje en plass da, prøvd å trykke inn den pinnen for hand? for å sjekke om den ikke sitt fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...