#1 Skrevet August 10, 2008 Hola. Holder på å skal bytte coupevifte på 200'n, men sliter med en ting. Følger guiden hos nordicaudi og er kommet til punkt 4: "ECC:Lossa de båda vakumservona för spjällreglering (en skruv till varje) och låt dom ligga kvar på golvet.", men jeg finner ikke de skruene! Bilde av "vakumservona": Noen som kan markere hvor de sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2008 Jeg tok aldri av noe sånt når jeg hadde ute boksen til vifta. Bare dro av rørene du har på høyre side i bildet og løsnet noen vacumslanger nedi der.. En sånn stor plugg med mange slanger i.. Deretter dro jeg bare hele dritten ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2008 Det som menes der er de trolig to små skruene rett ved slangetilkoblingene på vakuumservoene (de svarte klumpene), skruen må ut for å koble fra slangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...