Hvilken alarm bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt innbrudd i bilen hvor alt av anlegg ble tatt så skal jeg nå ha alarm og gidder ikke å kjøpe no billig greier. så hva bør jeg kjøpe? Har sett litt på defa sine, men har erfart at de ikke er så dritsikre og da jeg ikke har nøkkelhull på dørene mine så er jeg avhengig av at fjernkontrollen funker for å komme inn i bilen

Så her er det bare å komme med tips osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt mye fint om Enforcer sine alarmer:)

Trykk Her

Edit:

Eneste er vel at det ikke er "jekkesensor", men fungerer like fint med låsebolter vil jeg tro:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du allerede har et popup kitt til dørene så da er det vel bare å droppe å låse. ( lite vits å låse dører uten håndtak spør du meg ) Så slipper du å bekymre deg for den feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du allerede har et popup kitt til dørene så da er det vel bare å droppe å låse. ( lite vits å låse dører uten håndtak spør du meg ) Så slipper du å bekymre deg for den feilen.

Han har håndtak, men de er utan låsesylindre. Så den eneste måten han kan låse opp/låse bilen på er via fjernkontrollen. Det er derfor det er så viktig å ha en alarm man veit at funker;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det Andreas

En annen fin ting med Defa alarmene er at de har bevegelsesensor inni bilen. Også greit å ha da de ikke trenger å knuse en rute for å komme inn i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kun DEFA som er FG godkjente, vist du vil dra fordeler på forsikringa.

Ikke lås på bakluka heller?

Kod opp 2 fjernkontroller. Skal godt gjøres at begge ikke funker til samme tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.