#51 Skrevet August 21, 2008 Tja, nei, tjo. Men i hvertfall mer kledelig. Selv om jeg ikke likte den første må jeg alikevell si at den såg bedre ut enn dette, for denne var dødskjedelig. Gallardo felgene synes jeg ikke er så veldig spennende egentlig og på denne bilen ble det umåtelig kjedelig siden bilen i tillegg er høy. Itillegg må vell de her være replica?? Ett eller annet med de som gjør at de ser veldig kjipe ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 21, 2008 Litt offtopic... Man må bare velge bil iht felgene 11x19" (+15mm spacer) med 275/35-19" rundt hele. (de så litt små ut på den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 21, 2008 Kjempestygge felger. Ser ut som en parring av en fotball og smørblomst i alu. Fysj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 21, 2008 Syns felgene er ok, men 11" hadde vært MYE råere om senteret hadde vært skikkelig konkavt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 21, 2008 (endret) Altså, quattro skal ha fire like hjul, sånn er det bare. Hvis ikke kan man handle ei kebabtralle. Du liker MTM ikke sant?? ta en titt på urs6 til mtm de har 12x18 bak. http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=11 Også har vi s2 den har motastt 10x17 foran!! og 8x17 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 25, 2008 Må man ha noe som ikke så veldig mange andre har, så er det Gallardo "Chrome version" som gjelder. Originale så klart. 11" bak...på en S4 B5? Hvorfor ikke!? Cool? Yup Ville jeg kjøre rundt i den bilen...Skeptisk. "Too much Attention" spør du meg. Jeg nøyes med kjedelig-kopi-versionen i moderate 8" rundt baut. Med samme dimm på dekkene foran som bak. Ingen dekkstrekk. Til å med med en liten felgbeskyttende kant på dekket...Men det er nå meg! ZZZZzzZZzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzz...I'll admit it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...