#1 Skrevet August 11, 2008 Må få gratulere Bendik Bendiksvoll med treffets fineste bil i helgen:) http://www.tk.no/nyheter/article3711648.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Må få gratulere Bendik Bendiksvoll med treffets fineste bil i helgen:) http://www.tk.no/nyheter/article3711648.ece hehe.... såpas! Det var jo litt artig at det kom i avisen:) Takk skal du ha Simon;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer Bendik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer Mr. B velfortjent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer igjen! VELFORTJENT! Men det vet du jo;) Norges råeste 4er uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så mye. Er den veldig sjelden den fargen her? Søstern har en passat (mk5?) i samme farge originalt. Hver gang jeg parkerer ved siden av den klarer jeg ikke unngå å tenke på godt fargene passer sammen (svart+futuragul, det er vel det fargen heter?) og får lyst til å ta en liten photoshoot. Kanskje jeg bør shine begge en gang og knipse litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så masse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2008 Grattis med prisen ja må da begynne å bli noen priser på denne bilen no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer Gratulerer igjen! VELFORTJENT! Men det vet du jo;) Norges råeste 4er uten tvil! Gratulerer Mr. B velfortjent:) Gratulerer så masse:) Grattis med prisen ja må da begynne å bli noen priser på denne bilen no ? Takk alle sammen:tilber: Ja, jeg tror det begynner å bli noen priser på golfen:) Har ikke oversikten på hvor mange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så mye. Er den veldig sjelden den fargen her? Søstern har en passat (mk5?) i samme farge originalt. Hver gang jeg parkerer ved siden av den klarer jeg ikke unngå å tenke på godt fargene passer sammen (svart+futuragul, det er vel det fargen heter?) og får lyst til å ta en liten photoshoot. Kanskje jeg bør shine begge en gang og knipse litt. Takk:) Er vell ikke så mange golfer som går med den fargen, men er org farge med alsa effekt lakk. Rå kul farge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2008 Ikke helt ukjent person som har forfattet artikkelen heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer så mye!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 11, 2008 Ikke helt ukjent person som har forfattet artikkelen heller ååå?? Virka litt spesiell: rolleyes Tokk hvertfall veldig mye bilder av gatebil damene: smil : Gratulerer så mye!! Takk får det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2008 Gratulerer Arild Dyrkorn har lang fartstid i miljøet, han er vel medlem i klubben også. Tatt en del bilder for både gatebil og autofil mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...