#151 Skrevet Mars 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mars 20, 2008 hahahahahahahahahah, nydelig felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 20, 2008 Slike felger på en TT å du har en skikkelig "frisør-bil" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Oktober 6, 2008 Tørker støv her jeg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Oktober 7, 2008 Tørker støv her jeg: Er vel ikke enig med deg der, disse var tøffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Oktober 7, 2008 Tørker støv her jeg: Tenker bare frem med dreiebenken/fresen her jeg, og på med noen blanke innerringer og ytterringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Oktober 7, 2008 Er vel ikke enig med deg der, disse var tøffe Tenker bare frem med dreiebenken/fresen her jeg, og på med noen blanke innerringer og ytterringer Er dere seriøse nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Oktober 7, 2008 Er vel ikke enig med deg der, disse var tøffe Enig, disse var styggfine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Oktober 7, 2008 En av de aller styggeste i moderne tid. ASA DS3 Henger meg på den jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Oktober 9, 2008 Mulig jeg tråkker noen på tærne, men jeg har fortsatt ikke sett en bil som passer med ETA Beta.. (Jeg syns desse ser helt forferdelig ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Oktober 9, 2008 http://videos.streetfire.net/video/MOST-UGLY-RIMS-IN-THE_39293.htm : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Oktober 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Oktober 9, 2008 Der er ikke jeg enig. Momo corse synes jeg er litt tøffe. Har litt racing preg over seg. Først fikk du dem ikke i mere enn 17". Nå har de også kommet i 8x18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Oktober 9, 2008 http://videos.streetfire.net/video/MOST-UGLY-RIMS-IN-THE_39293.htm : rock : Det er jo verdens "kuleste" hvis du er neger å har 9,7 kg gull-lenker rundt halsen å kjører Cadillac eller lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Oktober 9, 2008 http://www.adn-drift.com/images/momo-corse-002.jpg Momo Corse er sammen med RH Cup og TSW Venom en av de mest harry felgene jeg vet om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Oktober 9, 2008 http://www.adn-drift.com/images/momo-corse-002.jpg Så enig. Makan til kjedelige og stygge felger skal man lete lenge etter. Ikke så altfor langt unna til å være like oppbrukt som TSW Venom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Oktober 9, 2008 Er vel bare en som ikke er nevnt enda som dukker opp når man søker på "ugly rims" på google: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Oktober 9, 2008 Sistnevnte hadde jeg glatt tatt med en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Oktober 10, 2008 Momo Corse er sammen med RH Cup og TSW Venom en av de mest harry felgene jeg vet om For min del består toppen av den lista av Momo Corse, ASA DS3 og disse lekkerbiskenene: AEZ Simas: Begynner å merke at jeg også synes oppbrukte felger som Borbet A, Compomotive MO, Brock B1 og Azev A blir mer og mer harry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Oktober 13, 2008 Dette må jo være den ultimate homo felgen Etter å ha lest gjennom tråden så må jeg vel si at dette er den som tar kaka til nå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Oktober 13, 2008 hehe...kom over denne skodaen som har funnet en billig og enkel måte å få nye sko på Tre hjul.....er det mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Oktober 13, 2008 Dette må jo være den ultimate homo felgen Etter å ha lest gjennom tråden så må jeg vel si at dette er den som tar kaka til nå!!! Hahaha! Drøyt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Oktober 13, 2008 hehe...kom over denne skodaen som har funnet en billig og enkel måte å få nye sko på Tre hjul.....er det mulig? Alt er vel mulig, om man bare vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Oktober 14, 2008 Stygge eller ikke? Fant også disse tilsalgs på finn. Crosshair meets six-spokes. GRØSS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Oktober 25, 2008 Krise.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...