#176 Skrevet Oktober 25, 2008 Naboen har en hvit Hyundai Acc(id)ent som har noen helt grusomme tre-eika "orginal-felger". Måtte stjele et bilde fra Finn da naboens bil var vekke isted når jeg skulle knipse et bilde av de fete felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Oktober 25, 2008 Momo Corse er sammen med RH Cup og TSW Venom en av de mest harry felgene jeg vet om Stygt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Oktober 25, 2008 Tørker støv her jeg: *host* *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Oktober 25, 2008 Stygt? Thunderbunnyene kan ikke helt sammenlignes med TSW venom da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Oktober 25, 2008 Thunderbunnyene kan ikke helt sammenlignes med TSW venom da.. Så dere mener DETTE ikke ser bra ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Oktober 25, 2008 Alarm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Oktober 25, 2008 Alarm! Er ikke det der Neeper hjul? var jo hot shit på 90-tallet det. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Oktober 25, 2008 Hva mange mener er pent med dette er for meg ubegripelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Oktober 25, 2008 Hva mange mener er pent med dette er for meg ubegripelig Nuvel, da begriper kanskje ikke du så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Oktober 26, 2008 Er ikke det der Neeper hjul? var jo hot shit på 90-tallet det. hehe Mulig du tenker på disse. Neeper Syncro: De er jo heite iforhold til de jeg hadde bilde av over her. Kan ikke huske å ha sett så råe felger når jeg var ung på Notodden på 90-tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Oktober 26, 2008 Hva mange mener er pent med dette er for meg ubegripelig ? Hvite compomotive Godt vi er forskjellige ellers hadde vel alle hatt BBS LM, og det hadde ikke vært noe kult.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Oktober 26, 2008 Hva mange mener er pent med dette er for meg ubegripelig Passer kanskje ikke som fot i hanske på en tørr 3er, men de felga der er jo helrå! Har virkelig ingenting å gjøre i denne tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Oktober 26, 2008 ? Hvite compomotive Godt vi er forskjellige ellers hadde vel alle hatt BBS LM, og det hadde ikke vært noe kult.... Vel, nå er heldigvis hvite compomotive og speedlines mye penere enn BBS LM uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Oktober 26, 2008 Vel, nå er heldigvis hvite compomotive og speedlines mye penere enn BBS LM uansett. Det utsagnet må du nok svelge, det er to forskjellige klasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Oktober 26, 2008 (endret) Det utsagnet må du nok svelge, det er to forskjellige klasser. Helt sikkert, men jeg mener det helt oppriktig da, kantfelger er generelt ikke pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Oktober 26, 2008 kantfelger er generelt ikke pent Må si meg frrryktelig uenig der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Oktober 26, 2008 kantfelger er generelt ikke pent Når ble LM "kantfelger" egentlig? Orginalt har de jo liten kant, med mindre man bytter ut ringer osv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Oktober 26, 2008 Helt sikkert, men jeg mener det helt oppriktig da, kantfelger er generelt ikke pent kvar sin smak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Oktober 26, 2008 Dette ser mer rett ut IMNHO: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Oktober 26, 2008 Så dere mener DETTE ikke ser bra ut?? http://i19.photobucket.com/albums/b175/bjornar600/2011407-bilde4-dsc00161.jpg Nei, TSW Venom ser virkelig ikke bra ut. Når det gjelder Compo MO ,er de jo ikke pene, der er RACE, og for meg er det en stor forskjell. MO er bygd for å tåle juling, ikke for å være pene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Oktober 26, 2008 Mulig du tenker på disse. Neeper Syncro: De er jo heite iforhold til de jeg hadde bilde av over her. Kan ikke huske å ha sett så råe felger når jeg var ung på Notodden på 90-tallet. Frode lunde hadde det på sin renault megane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet November 20, 2008 hehe.........helt råe felger. Vet ikke om de tåler en fartshumt i f.eks ja 100km/t Men lavere profil får du ikke!!!! Og sorry men en liten avsporing her......det andre bildet skal ikke være her men fikk meg en god latter og ønsket å dele dette med dere.....igjen SORRY for avsporingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...