#101 Skrevet September 10, 2005 Fuchs felger er ikke så værst på enser heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 10, 2005 Fuchs er kule felger punktum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 10, 2005 Konklusjonen må vel være at nesten uten unntak kan selv den styggeste felgen bli kul/stilig på rett bil, med rette mods. Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 15, 2005 Nok en fæl felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 16, 2005 Fant disse på ebay...Visstnok sjelden felger som ble levert til x1 stylingkit'et som typ81/85 kunne bli levert med. Jeg synes prisforlangende 149 euro er hårreisende, uansett hvor sjeldne de måtte være.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 16, 2005 Fant disse på ebay...Visstnok sjelden felger som ble levert til x1 stylingkit'et som typ81/85 kunne bli levert med. Jeg synes prisforlangende 149 euro er hårreisende, uansett hvor sjeldne de måtte være.... Samme felgen som i første posten, bare i 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 20, 2005 Her er noen nye bidrag som kan få en skikkelig tøffing til å miste nattesøvnen De er forøvrig fra den Russiske felg-produsenten K&K Wheels. Ciklon Kalina Parus Drakon Fortuna Rim Triplet Tayger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 20, 2005 Bildene virker ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 20, 2005 Her er noen nye bidrag som kan få en skikkelig tøffing til å miste nattesøvnen De er forøvrig fra den Russiske felg-produsenten K&K Wheels. Kalina Drakon Tayger I størrelse 17-18 hadde jeg lett tatt disse i bruk.. Er jeg rar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 20, 2005 Bildene virker ikke.. Det forundrer meg ikke, det er en av de tregeste serverne som finnes på denne siden av 1995. Jeg skal se om ikke jeg finner et annet sted å legge bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 20, 2005 stygt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 20, 2005 stygt! Det er heldigvis en photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 20, 2005 det kan det være ja! hvordan ser du det forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 20, 2005 Fordi jeg har sett original-bildet tidligere. Den har "bare" 26" felger. Jeg er ikke sikker, men tror det var en fyr på VWVortex-forumet som "lagde" 40-tommerne. Her er bilen, på 26". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 21, 2005 hehe! du har vært borti det meste du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 22, 2005 Når man nærmer seg 8.000 ( ) innlegg, så har man hatt nesa si borti endel ting vil jeg tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 22, 2005 Når man nærmer seg 8.000 ( ) innlegg, så har man hatt nesa si borti endel ting vil jeg tro... Ikke glem de 13692 postene (7.97 posts per day on average) han har på VWVORTEX ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 22, 2005 Ikke glem de 13692 postene (7.97 posts per day on average) han har på VWVORTEX ! Eller de 9postene han har på Bilforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 22, 2005 Sier litt om hvor mye jeg liker Bilforumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 22, 2005 daisy heter vist denne felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 22, 2005 Ikke akkurat felg, men hjulkapsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 22, 2005 daisy heter vist denne felgen Etter min mening må jeg bare si at dette er den hittil uofesielle vinneren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 22, 2005 Har ikke bilde men har to felgmerker som i mine øyne har sinnsykt mange kandidater: TSW og MOMO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 23, 2005 Har sjøl utvikla et enormt HAT mot Venom felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 23, 2005 Kan det bli mye verre?? Momo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...