#126 Skrevet September 23, 2005 Kan det bli mye verre?? Momo Fikk øyeblikkelig assosiasjoner til Hellraiser filmenes "Pinhead" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 23, 2005 Har sjøl utvikla et enormt HAT mot Venom felger. Syns venom felgene var dødsfete en gang i tia jeg. Men som med mye annet er det blitt litt for mange av disse også med tidens løp. Nå er man vel litt lei dem, men en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 23, 2005 Fuchs er kule felger punktum. Jepp, til og med statlige har fått opp øya for disse ( syns de er kule jeg, men kunne ikke la være..... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 23, 2005 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet September 23, 2005 Haha!! Bra Knut! Men du? Så på bildene av coupe'n du har eller hadde! Steike for ei fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 24, 2005 Nå har denne tråden vart død i en måned, men markedet for stygge felger er fremdeles i full vigør. Disse skjønnhetene ser man ikke hver dag (heldigvis) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 25, 2005 Naaaaise.... Volvo kapsel2.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 25, 2005 Nå har denne tråden vart død i en måned, men markedet for stygge felger er fremdeles i full vigør. Disse skjønnhetene ser man ikke hver dag (heldigvis) De minte meg om Norges ekleste insekt: Flått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 25, 2005 De minte meg om Norges ekleste insekt: Flått Flåtte felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 25, 2005 Nå har denne tråden vart død i en måned, men markedet for stygge felger er fremdeles i full vigør. Disse skjønnhetene ser man ikke hver dag (heldigvis) Ser jo ut som noen som har lekt seg med liquify i Photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Desember 18, 2005 Fant disse til salgs på finn jeg... Løøøøøøp og kjøp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 18, 2005 Heldigvis er det bare plastikk og ikke misbruk av verdifull alu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 27, 2008 Etter en lang pause fortjener denne tråden en bump. Jeg har siden tråden levde forrige gang endret endel på mitt syn om hva som er stygt og hva som er kult. Dette er for meg blitt kult : Fortsatt endel stygge felger der ute. Mitt bidrag (selv om disse nesten har potensiale da ): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 27, 2008 En av de aller styggeste i moderne tid. ASA DS3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 27, 2008 er ikke akkurat nydelige disse heller:P men sjekk bamsefelgen med polert kant: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg kan ikke skjønne at du synes at Bamsefelger er så stygt... De er jo dødskule da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 27, 2008 ASA DS3 er da ikke stygge, bare oppbrukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 28, 2008 ASA DS3 er da ikke stygge, bare oppbrukte. Enig! Akkurat som kromspeil og S6 LED-lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 1, 2008 ASA DS3 er da ikke stygge, bare oppbrukte. Niks. De var stygge når de kom, og er fremdeles stygg. Fake spilttfelg som oser av lav kavlitet og dårlig design! De første RS4 felgene f.eks, de er oppbrukt. Men de er ikke stygge av den grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 1, 2008 trodde den felgen kunne deles jeg da.har da sett det:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 1, 2008 En av de aller styggeste i moderne tid. ASA DS3 Endelig - har sittet å trodd bare jeg var dum lenge nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 1, 2008 Jepp, til og med statlige har fått opp øya for disse ( syns de er kule jeg, men kunne ikke la være..... ) Er det der eta beta designet kommer fra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 1, 2008 Søppelkassa hjula minner meg om BRM. Synes det er kule hjul jeg. http://www.cbperformance.com/catalogimages/4817.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 19, 2008 Cock&Ball Wheels? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...