#1 Skrevet Oktober 23, 2004 Nå arrangeres VM i stygge felger, driver vi dette langt nok blir dette en ny olympisk gren... Her kommer to bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2004 En klassisk Fundo (norsk, men det går vel fram av navnet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2004 USJ: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 Noen felger jeg fikk med gamlebilen min - heldigvis ble jeg fort kvitt dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 Disse er de styggeste ever: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Disse er de styggeste ever: Da har du ikke sett mine...skal prøve å ta et bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Da har du ikke sett mine...skal prøve å ta et bilde.... Disse du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2004 tre eika felger er motbydeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Nå arrangeres VM i stygge felger, driver vi dette langt nok blir dette en ny olympisk gren... Her kommer to bidrag: De er ganske kuule da... Helpolerte og med lavprofil og tyskerstrekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg De er ganske kuule da... Helpolerte og med lavprofil og tyskerstrekk! :confused: :confused: Du ekke i familie med meg, garantert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2004 TSW Venom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang TSW Venom Dette er gardin trapp felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg :confused: :confused: Du ekke i familie med meg, garantert... Du sier så... Anyway.. den felgen er skikkelig OldSkool da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Du sier så... Anyway.. den felgen er skikkelig OldSkool da nei, den har døll dimensjon.. sykkelbredde på hjulene blir aldri fett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2004 hah.... Det er vinterfelgene til golf caben jeg hadde.. Øverste felgen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang nei, den har døll dimensjon.. sykkelbredde på hjulene blir aldri fett.. kjøre tvilling da vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 24, 2004 Venom er vel ikke stygg....????? synes hvertfall ikke jeg....!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 24, 2004 MOMO Symbol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 24, 2004 noen som har slike felger da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad noen som har slike felger da?? Så en Polo med slike felger for noen uker siden. Pent det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Så en Polo med slike felger for noen uker siden. Pent det.... Kan ikke skjønne noen bruker penger på noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad noen som har slike felger da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 24, 2004 TSW Venom er SKIKKELIG stygge!! Var kule en gang tidlig på 90 tallet! Huff.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Der var den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Color Edition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...