#26 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Var litt kul i kombinasjon med de fargene da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2004 Det er en spesialutgave av Polo 6N som heter Harlekin. Kom slik orginalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Lurer på hva det står i vognkortet under "farge" på disse jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2004 dette er grusome felger: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2004 vennligst fjern bilder når dere quoter hverandre, harlequin poloen ble vist 4 ganger for mye på 1 side!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen tre eika felger er motbydeligt Unntatt Saab's Aero og super-Aero felger på Saab's egne modeller. Men så er det kun der de passer og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 24, 2004 må ikke glemme denne da.den kler jo faktisk 3 eika felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt TSW Venom er SKIKKELIG stygge!! Var kule en gang tidlig på 90 tallet! Huff.... hehe Jeg synes du blander "stygge" og "oppbrukte"... TSW Venom er vel mest det siste skulle jeg tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Kopperud Jeg synes du blander "stygge" og "oppbrukte"... TSW Venom er vel mest det siste skulle jeg tro... Ok, skal si meg enig det! Sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Runar Kopperud Jeg synes du blander "stygge" og "oppbrukte"... TSW Venom er vel mest det siste skulle jeg tro... Nå blir jeg skikkelig såra og vonbroten her. Ikke nok med at felgene mine er stygge og umoderne, de er oppbrukte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Nå blir jeg skikkelig såra og vonbroten her. Ikke nok med at felgene mine er stygge og umoderne, de er oppbrukte også Såsåså, alle kan ikke ha lik smak hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Det er en spesialutgave av Polo 6N som heter Harlekin. Kom slik orginalt! På fjelhamar like ved lillestrøm bruker de en slik polo for å kjøre ut Pizza, greit nok av vag har laget en slik bil for moroskyld, men det finnes folk som kjøper det, syntes jeg er utrolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen På fjelhamar like ved lillestrøm bruker de en slik polo for å kjøre ut Pizza, greit nok av vag har laget en slik bil for moroskyld, men det finnes folk som kjøper det, syntes jeg er utrolig. Jeg har sett denne flere ganger når jeg har vært på mandagsmøtene på McDonalds på Lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 25, 2004 dem her må vel være dem styggeste felgene? og den styggeste bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen dem her må vel være dem styggeste felgene? og den styggeste bilen? BMW Isetta er jo bare dødskul da. Dessuten har den orginale felger. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 26, 2004 denne saken her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 26, 2004 Ingenting å si på felgene ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen denne saken her da? Er det ikke en Subaru eller noe sånt da? En VW-vannabe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Er det ikke en Subaru eller noe sånt da? En VW-vannabe? Ligner på Subaru Domingo ja, går en sånn i hjemtraktene, blir redd når jeg ser den. 1/2 meter bred, 2 meter høy og med sykkeldekk=veltepetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Er det ikke en Subaru eller noe sånt da? En VW-vannabe? aner ikke.. bortsett fra at det er en japansk/kinesisk bil.. har flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Der var den ja. Medlem her og fra Drammen http://www.harlekin.no http://forum.vwaudi-club.no/member.php?s=&action=getinfo&userid=1182 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 26, 2004 Litt mye O.T her nå kanskje? Bake til temaet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Litt mye O.T her nå kanskje? Bake til temaet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 26, 2004 Disse her er ikke direkte lekre...........ikke bry dere om den bilen. Vi hadde det bare litt moro med en svær jekketalje og noe greier,vi bøyde helt istykker en 83 mod Audi 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland [b[/b] Bilen miiiin jo Skikkelig fine felger, de satt på en sort (color consept) polo før jeg fikk kloa i dem, måtte bare ha dem til Harlekin'en... Noen som vet om julenissefelger til vinterdekkene? Forresten om noen kommer over slike biler/eiere/bilder av Norsk-reggede Harlekiner, kan dere ta kontakt? -vil forsøke å bygge en norsk harlekin-side med info og stæsj for modellen Hans-Eirik http://www.harlekin.no http://www.joega.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...