#1 Skrevet August 11, 2008 SVJV har AAH-motoren to vanntemperatursensorer, en til ECUen og en til instrumentpanelet Sistnevnte har tatt kvelden på min A10Q. Jeg klarer ikke å finne den i vagcat. Er det noen som vet delenummer og hvor den sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Sensoren til vanntemperatur giveren i instrumentpanelet er vist på vedlagte bilder. (AAH motoren) Ved å skru av Defa alarmen klarte jeg akkurat å skifte på min bil. Trangt, men det går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 Skal være: 034919369C TEMP.GEBER iflg. vagcat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Skal være: 034919369C TEMP.GEBER iflg. vagcat. Doh. Den står under "OIL PRESSURE SWITCH / THERMAL SWITCH / TEMPERATURE SENDER", som jeg trodde var oljetemperatursensor. Hva er forøvrig forskjellen mellom den og 026906161? Er det 026906161 som går til ECUen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Stemmer det. 026906161 er til motorstyring. (koster forøvrig 430.- hos Møller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Takk. Men nå har måleren begynt å virke igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2008 Takk. Men nå har måleren begynt å virke igjen Det var visst bare midlertidig. Jeg fant ingen på eBay, men Autohaus AZ har begge: 026906161 034919369C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2008 Sensoren til vanntemperatur giveren i instrumentpanelet er vist på vedlagte bilder. (AAH motoren) Ved å skru av Defa alarmen klarte jeg akkurat å skifte på min bil. Trangt, men det går... Må jeg tømme kjølevæsken, eller går det greit så lenge det ikke er trykk i systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...