Anbefalte innlegg

Noen som har i hue hvilke stikkere som skal til diagnose på aan motor s4 ledningsnett, har satt inn motor i audi 90q men kommer ikke på hvilke stikk det var,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sort to-pins plugg og en hvit to-pins plugg, sitter i releboks på førersiden, under panseret. Orginalt ihvertfall... Hvor du har dine to nå, vet jeg ikke. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he ja så nisse er jeg ikke da vet du,, skal jo legge opp ledningene fra de stikkene ig inn i styreenheten da vet du, og jeg lurer om noen husker hvilke stikk nr på selve styreenhet som skal brukes... har koblet dette en gang før og husker at vi da ,måtte direkte i hjernen for og få kontakt med vas, men husker ikke hvilke pinner vi brukte!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pin 13(L/ Diagnose), pin 22 og pin 55(K).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg også gjøre, koble meg inn på ECUen...

Pin 13(L/ Diagnose), pin 22 og pin 55(K).

Hvor er den den svarte og hvor er det den hvite kontakten skal og hvilke ledere skal til hva? Har dessverre inne disse kontaktene i mitt ledningsnett,, var så dum og klippet disse vekk, var uviten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte kontakta er til pluss og jord, den hvite til L og K, dette står på kontakta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.