#1 Skrevet August 11, 2008 Heisann! Rundt en av de dren-proppene(?) i gulvet under førerstolen,har det rustet slik at denne proppen har falt ut. Det ser derfor ut som et gigantisk rusthull. Noen her på forumet, i nærheten av oslo, som kunne tenke seg å fikse dette? Jeg har ikke sveiseapparat. Skal selge bilen snart, og vil gjerne fikse dette først(hvis det ikke er for dyrt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 ingen som kan sveise i noen minutt mot betaling? Må jeg virkelig kjøpe sveiseapparat for å lappe et hull på 5x5cm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 har du hørt med et verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Kan hjelpe deg jeg, men da må du kjøre ca 6 mil til Rygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 kanskje aktuelt, hvor mye skal du ha evt? Jeg skal til kristiansand torsdag-fredag denne uka, så kan jo alltids svinge innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...