#1 Skrevet August 11, 2008 Priofilreimstrekk? kombiventil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Vanskelig å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 Tipper det er en kopp kaffe?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2008 dobbel fustasjeoppheng med tverrliggende kardang og grønn overledning;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2008 Trimcoil med krypestrøm og overledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2008 Det er et annet ord for sleggefett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2008 Tror du glemte bilde Thomas? Btw, kommet hjem nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2008 Det er et annet ord for sleggefett Haha, det er alltid like morsomt å be ferskinger på riggen hente sleggefett utrolig mange som går på den faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2008 Vi sendte en kar på huggeriet for å kjøpe muskel servo De lo godt av han ja... Sendte han også på bensinstasjonen for å kjøpe sleggefett, dama i skranken trodde ikke de hadde det, og sendte ham til en annen bensinstasjon. Karen i disken der viste ikke hva det var, så han sendte kompisen videre til verkstedet, der holdt de på å knekke sammen av latter og forklarte at han hadde blitt grundig lurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2008 Men det er fortsatt ingen som slår læregutten som ble sent avgårde på bensinstasjonen for å fylle opp ei tilitersbøtte med trykkluft! Eventuelt han vi sendte avgårde for å kjøpe Morrabrød! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2008 Jobba i junkfood bransjen når jeg gikk på skole, og satte da en ny en til å ta vareopptelling av isbiter for hånd...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2008 Lanterne vann er også en klassiker for de som er mye på båt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2008 Blinklysveske og som en kamerat av meg sa når han fikk noe problemer med motoren sin, "E trur det muligens kan var startførstopper'n". Det skal sies at mannen knapt nok vet å vri om nøkkelen i tenninga:P Og hva startforstopper er for noe må gudene vite, jeg har aldri hørt noe lignende før:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 11, 2008 Lanterne vann er også en klassiker for de som er mye på båt;) Haha, skal ha med oss en ny kar på riggen på onsdag, så da må han nok hente sleggefett og lanternevann. Men kan jo vær han må mate kjølsvina også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2008 Haha, skal ha med oss en ny kar på riggen på onsdag, så da må han nok hente sleggefett og lanternevann. Men kan jo vær han må mate kjølsvina også Send han opp på boredekk for å kontakte Martin Decker, gammel slager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2008 Har sendt utplaserte skoleelever for å vatre vannet hær, de er som oftest arbeidsvillige å henter vater før de fatter noe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 12, 2008 tja.. det ligger ett sted i motorrommet på en audi a4 1,9tdi 2003modell ellers så fant jeg sleggefettet i bagasjerommet og den grønne overledningen i hanskerommet. og morrabrødet fant jeg i senga idag.. det lå ikke der da jeg la meg så jeg mistenker kona for å tukle med noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2008 Vi tar det på telefon etterpå idag Thomas Den tråden gikk jo me OT enn det skulle vært mulig. Kombi ventil er vel N75 eller den som styrer ufting av tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2008 Priofilreimstrekk? kombiventil? tja.. det ligger ett sted i motorrommet på en audi a4 1,9tdi 2003modell Hvis du hadde skrevet litt mere i første innlegg så hadde du fått bedre svar på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 12, 2008 Kom faktisk en utplassert skoleelev innom Esso for noen uker siden og skulle ha sleggefett:p Sa til han at vi dessverre var tomme for det, men at han skulle dra tilbake å høre om de kunne bruke hammerfett. Han kom ikke tilbake:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 12, 2008 Hva med innleggssåler til kabelsko? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 12, 2008 Eller igangsettestoppern som har løsna fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...