Et trykk - tre blink med blinklysene på A3 8L

Anbefalte innlegg

Jeg har sett nyere biler som har den funksjonen at man trykker en kjapp gang med blinklys bryteren og blinklysene blinker tre ganger.

Hva er det som gjør dette? Er det et relè? Er det i så fall mulig å få dette på en eldre bil, 97modell A3?! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøpt komfortblinkmodul som man fysisk kobler inn på din bil, men på de nyere bilene styres dette av en "hidden" og kan programmeres aktivt / inaktivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man handlet dette relét da? jeg og lyst på sånt:)

Mvh Stian S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på komfortblinker, da vil du nok få opp noe om dette.. vet det er mange som har spurt før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man handlet dette relét da? jeg og lyst på sånt:)

Mvh Stian S

Jeg har et ekstra sett som jeg kjøpte til en kompis som ikke ønsket det likevel. Det skal kobles inn rett bak nødblinkbryteren, så du må ha ut radioen eller i verste fall midtkonsollen. Kan programmeres til å blinke 3 - 4 - 5 ganger etter ditt valget. Kan også kobles helt ut eller omprogrammeres når du måtte ønske det (dog ikke i fart, da det krever at nøkkelen blir tatt ut og satt i igjen).

Mener det kostet 450,- kr men du skal få det for 300,- kr hvis du vil ha det :)

Edit: link til der jeg kjøpte http://www.cxi-europe.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.