turbo i golf 1, har litt spørsmål

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk!

etter å ha skaffet med litt org gtd turbo deler fra Mr. Hummel her på forumet blir det turbo i golfen, men det er et par ting jeg lurer på...

har bestemt meg for å gå for 8v gti motoren fra golf 1, ikke 16v som "alle" andre..

oppstår selvfølgelig en del problemer når hesteantallet skal oppover..

innmaten i motor og alt det er for det meste i boks, men sliter med bensin/luft..

noen som har noe forslag til åssen jeg skal få gitt motoren nok bensin og luft hvis jeg skal over 200hk, for da liker ikke k-jeten seg lenger om jeg har forstått største andelen her på forumet...???

titta litt på opplegget til golf 3 sitt bensin/luft opplegg da det virker som en mulig løsning, eller er dette bare tull?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff deg en G60 motor, og en skikkelig eksosmanifold med T3 flens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke tenkt å bytte motor, skal bruke gti motoren...

kanskje seinere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digifant er jo en grei måte å styre bensin og luft på da, og skal du først montere det, er det vel like greit å tå ut den gamle motoren og droppe inn en G60. Da slipper du bytte stempler til noen som tåler overlading i den du har også. Golf 3 har ikke mapsensor, og er dermed ikke helt ideelt for overlading

MS er jo et alternativ. Jeg synes tilleggsprut er litt jalla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.