#1 Skrevet August 11, 2008 heisann godtfolk! etter å ha skaffet med litt org gtd turbo deler fra Mr. Hummel her på forumet blir det turbo i golfen, men det er et par ting jeg lurer på... har bestemt meg for å gå for 8v gti motoren fra golf 1, ikke 16v som "alle" andre.. oppstår selvfølgelig en del problemer når hesteantallet skal oppover.. innmaten i motor og alt det er for det meste i boks, men sliter med bensin/luft.. noen som har noe forslag til åssen jeg skal få gitt motoren nok bensin og luft hvis jeg skal over 200hk, for da liker ikke k-jeten seg lenger om jeg har forstått største andelen her på forumet...??? titta litt på opplegget til golf 3 sitt bensin/luft opplegg da det virker som en mulig løsning, eller er dette bare tull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Skaff deg en G60 motor, og en skikkelig eksosmanifold med T3 flens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 har ikke tenkt å bytte motor, skal bruke gti motoren... kanskje seinere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2008 Digifant er jo en grei måte å styre bensin og luft på da, og skal du først montere det, er det vel like greit å tå ut den gamle motoren og droppe inn en G60. Da slipper du bytte stempler til noen som tåler overlading i den du har også. Golf 3 har ikke mapsensor, og er dermed ikke helt ideelt for overlading MS er jo et alternativ. Jeg synes tilleggsprut er litt jalla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...