Trenger tips! Dørk teppe i C4.

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte tidligere i sommer ett lite prosjekt som skulle vise å være litt av prosjekt i dørken.

Lar bildene tale for seg selv, gjett om det lukta godt inni eller : gråter :

 

Fører side før:

IMG_0797.jpg

 

Fører side etter:

IMG_0799.jpg

 

Passasjer side før:

IMG_0798.jpg

 

Passasjer side etter:

IMG_0800.jpg

 

:( Noen som kan komme med oppskriften på det ultimate rengjørings middelet?

 

Det jeg har gjort/prøvd er:

- Turtle wax interiør clean eller noe, med skrubb. funka ikke særlig syns jeg.

- AutoGlym sin interior shampoo og skrubb, fikk vekk litt, men ikke fornøyd.

- Blanda varmt vann med litt grønnsåpe og salmiakk -> (mest for å fjerne litt ekkel lukt) på ei sprutflaske. Her og, brukte skrubb. Liten effekt. Regnet i grunnen ikke med annet heller : rolleyes

- Blandet sånn rensemiddel til rensemaskin og spruta på og sugde opp. gjenntok dette noen ganger og fikk ut en del drit, men ikke noe særlig synlig på teppet.

 

Trenger hjelp, kan ikke ha det slik. Skjønner det har vært ei alene mor m/ 4 unger som har hatt bilen før :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfetting (ikke oljebasert, men mikroavfetting/såpebasert) med varmt vann. Ha på, børst med en børste, sug opp med våtstøvsuger, gjenta til fornøyd og ta så noen ganger med rent vann. Mye jobb, men da blir det bra til slutt. Skulle ikke det heller holde er eneste løsning å ta teppet helt ut og bruke høytrykk på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.