#1 Skrevet Oktober 24, 2004 Nå er bilen blitt juster osv, men på rulende lande vei får vi ikke frem kutt men på 2 og 3 gir får vi kutt på nøyatig 5000o/min noen som har det samme problemet, bilen lader ca 1.6 bar og 340hk 505nm sånn ca ved 5600o/min bilen blir justert på flisundet, men selfølgelig får vi ikke kutt på bilen der, og det er et problem jeg som bilmekker kjenner til kunden kommer og klager og man tester bilen og ingen feil. så skal prate med dem på mandagen, så kan de få forsette men tenkte om det var noen av dere som hadde noe tips, om det kan være noe annet feil en juseringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2004 Hva menes med kutt? Drar den ikke lengre? Det kan jo skyldes for høyt trykk, eller at den ikke får nok bensin. Hva med å justere litt ned, og se om du slipper problemet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2004 den kutter men drar videre med en gang. går ikke i nødmodus eller noe. drar bare videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 Sjekk coilene dine kanskje. Gamle plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 pluggende er helt nye, samme er overgangene mellom coiler og plugger også, det som er litt merkelig at bilen kutter først på 4800-5500o/min da er turbo trykket falt ca 0,1 bar og er synkende, detter videre ned til 1.4. bilen er juster for 1.7 i ladetrykk, bensin trykket på fult ladetrykk er 6 bar. det er ingen luft lekasje for det er testet, så jeg er litt usikker på hva som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 Kjører du med dumpventil eller den orginale resirk.ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Har skiftet ut orginal ventilen med en som skal tåle 400hk istål, så kjører ikke noen dumpventil som slipper luften ut nei, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2004 å det er selfølgelig byttet mapsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2004 self. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen Har skiftet ut orginal ventilen med en som skal tåle 400hk istål, så kjører ikke noen dumpventil som slipper luften ut nei, Det er ikke tregheter i den originale ventilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2004 skal ikke være det etter det ejg veit alså , men skal aldri si aldri, skal til flisa og prøve et nytt chipp der han justerer litt til så får vi se. kan hende bensinen ikke helt klarer og følge på de gira som jeg kommer raskt opp i turtall, så man får håpe det blir bedringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...