Anbefalte innlegg

Nå er bilen blitt juster osv, men på rulende lande vei får vi ikke frem kutt men på 2 og 3 gir får vi kutt på nøyatig 5000o/min noen som har det samme problemet, bilen lader ca 1.6 bar og 340hk 505nm sånn ca ved 5600o/min

 

bilen blir justert på flisundet, men selfølgelig får vi ikke kutt på bilen der, og det er et problem jeg som bilmekker kjenner til kunden kommer og klager og man tester bilen og ingen feil.

 

så skal prate med dem på mandagen, så kan de få forsette men tenkte om det var noen av dere som hadde noe tips, om det kan være noe annet feil en juseringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med kutt? Drar den ikke lengre? Det kan jo skyldes for høyt trykk, eller at den ikke får nok bensin.

 

Hva med å justere litt ned, og se om du slipper problemet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den kutter men drar videre med en gang. går ikke i nødmodus eller noe. drar bare videre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk coilene dine kanskje. Gamle plugger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pluggende er helt nye, samme er overgangene mellom coiler og plugger også, det som er litt merkelig at bilen kutter først på 4800-5500o/min da er turbo trykket falt ca 0,1 bar og er synkende, detter videre ned til 1.4. bilen er juster for 1.7 i ladetrykk, bensin trykket på fult ladetrykk er 6 bar.

det er ingen luft lekasje for det er testet,

 

så jeg er litt usikker på hva som er problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du med dumpventil eller den orginale resirk.ventilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skiftet ut orginal ventilen med en som skal tåle 400hk istål,

så kjører ikke noen dumpventil som slipper luften ut nei,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å det er selfølgelig byttet mapsensor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen

Har skiftet ut orginal ventilen med en som skal tåle 400hk istål,

så kjører ikke noen dumpventil som slipper luften ut nei,

 

Det er ikke tregheter i den originale ventilen da? : oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke være det etter det ejg veit alså , men skal aldri si aldri, skal til flisa og prøve et nytt chipp der han justerer litt til så får vi se.

kan hende bensinen ikke helt klarer og følge på de gira som jeg kommer raskt opp i turtall, så man får håpe det blir bedringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.