#1 Skrevet August 11, 2008 Jeg har muligheten til å få tak i noen billige fine felger til bilen, men et par av de har bremsestøv brent fast i felgen, ser nesten ut som felgen har rustet liksom. Er det noe problem å få det fint igjen? Noen som har erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Autosol eller vanlig polish fungerer fint. Hadde noe AEZ Paron X som var full av bremsestøvrust, og de ble 100% etter at jeg gikk over med Autosol med en "skuresvamp" (sånn som brukes på kjøkkenet). Må huske på at Autosol har mye slipemidler i seg, så begrens bruken. Felgene jeg brukte det på hadde ikke polert kant, men gikk fint å bruke Autosol for det, selv om det opprinnelig er ment for chromma/polerte ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 Sweet! Thanks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2008 Deep Clean er vidundermiddel for slikt! http://www.maritimstart.com/testresultat.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 CRC 5-56 løsner mye gammel dritt uten å være altfor aggressivt... samme med lampeolje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 Det funken sykt bra med Deep Clean!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2008 Clay som du bruker til lakken er også fint å bruke og veldig skånsomt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...