#1 Skrevet August 11, 2008 Har eit merkelig problem med Passelaten min (02mod tdi 130hk) ved enkelte tilfeller,spes når det er meget varmt ute,mulig det er bare en tilfedighet men. Når jeg vrir om nøkkelen og skrur på tenningen og gløde lampa kommer opp,vill den ik slukke og om jeg starter bilen likevel så ruser den seg opp til ca 2000omdr. Og står der og hakker som den når en slags turtallsperre før den roer seg igjenn etter 2-3sec. Noen andre som har opplevd dette? hva i ********* er det som feiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Sikkert å gjer klar for å kjørast til brandal Slepetau ligge klart her Men sjekka feilkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Hehe.ja..det blir neste stopp:p Nei,har ikke funne deg i det sisste så har ik fått gjort det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Du finne meg vertfall ikkje på moltu:p Men berre å sei frå en dag so skal eg lese ut for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 Moltu = Hig Quality! Ja,ta med bilen ut i våjen en av dagane å sjå om du er og finne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 litt vanskelig å skjønne helt hva du skriver (pga dialekten) men, har du prøvd å tatt en diagnose på den? mener å huske at når varsellampen for gløding lyste så var den en motor feil. (dra innom en møller å få de til å ta en diagnose på den så får du muligens svar på hva som er galt.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Hadde same problem på A4'en ei stund, då var det temp. sensor G62 som var deffekt. Det er vist ett vanlig problem. Det beste er vel å lese ut feilkoder, då finn du det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2008 Kan da bekrefte att Tore har heilt rett. temp sensor var sprengt! Stian var så vennlig og tok kjøre turen HELT til moltustranda og leste ut noen feilkoder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2008 Derfor jeg møtte han på vei fra fosnavåg idag altså? i 17-18 tia idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2008 Nei,han hadde vert på hareid en tur først,så kom han innom her på vei heim.. Men hva gjør en stålt hareid-støling som deg Tor Kjell i fosnavåg da? Var en tur der ute selv i den tiden men såg ikke noe av deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2008 å dette skulle du selge meg mente du:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2008 Kjørte du Torkjell? Helste, men syns det såg ut som ei jente som kjørte Ja idag har eg vore på ei heile kinareise heeeeilt til moltu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2008 Og dessuten så er ikkje tjørvåg på vei mot moltu engong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2008 Moltu = Hig Quality sier jeg! Kjempe bil Joachim! Litt feil på VW er jo vell en selfølge.Det vet jo du alt om:p Kommer en kar i morgen og skall se på den og muligens kjøpe den:D Fekk sletta servic lampa Stian,etter mye trykking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...