#1 Skrevet August 12, 2008 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter ny bil og da helst en nyere Caddy. Problemet er bare at jeg vil ha sportsseter i skinn i denne. Er det noen som vet hvile merker/modeller som kan passe?? Hjelp mottas med takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Jeg har sett en ny Caddy med sportsstoler fra Golf V GTI, hvis ikke det var Polo GTI. Vet ikke om det er forskjell på de? Det var iallefall stoffstoler, som disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2008 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter ny bil og da helst en nyere Caddy. Problemet er bare at jeg vil ha sportsseter i skinn i denne. Er det noen som vet hvile merker/modeller som kan passe?? Hjelp mottas med takk:tilber: Hei Jeg har akurat satt inn Touran sport stoler i min caddy 06 model i gråt skinn. Vi måtte lage nye hull men ellers var det en grei jobb.Ca 30 min på hver side Mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...