#1 Skrevet August 12, 2008 Er det noen i lokallaget som kan trekke en vogn til rudskogen i bytte mot soveplass i nevnte vogn? Ønsker å få den nedover på fredag og da opp igjen på søndag såklart. Så hvis noen har et hengerfeste til overs og mulighet til å trekke hadde det vært helt herlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Bump, noen som kan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Bumper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 Bumpi bump byggmakker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2008 hvis jeg hekter vogna på bilen min og du kjører foran og trekker meg i tillegg så kan jeg være med på dette... edit; men ja seriøst, er det noen som kan????? #bump igjen# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 svæææær BUMP......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...