#1 Skrevet August 12, 2008 Da symphony spilleren min streika i min 01 A6 tenkte jeg på å sette inn en Symphony II spiller, men i følge Møller er dette umulig. Kan noen svare meg på om dette stemmer eller om det finnes noen løsning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Ifølge Møller er det meste umulig.. Jeg gikk fra kassettspiller til RNS-E uten noe spesielle problemer, så hva var begrunnelsen denne gangen? Begge er 2din, sant? (høyden på spilleren ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Ja 2din. Det var vistnok forskjell på ledningsnett på bilene med Symphony II som gjorde dette umulig. Har vansklig for å skjønne dette da det bare er snakk om noen omkoblinger, men det hadde vært greit å visst det sikkert før jeg kjøper spiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Her har du (blant annet) en 51-sider beskrivelse på hvordan du går fra Symphony til Symphony II (uten at jeg har lest den og kan gå god for den).. http://www.nsxjr.com/downloads.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Fantastisk. Litt jobbmen det bør gå. Takk for hjelpen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2008 Det ble litt tullete å bruke så mye tid på å bygge om til Symphony II. Da er det like greit å gå for rsn-e istedet. (Nesten samme ombyggingen). Jeg fikk tak i en ny symphony 1 spiller istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...