#1 Skrevet August 12, 2008 13.september kl 14.00 på parkeringen ved Shell, Svolvær i Lofoten blir det treff for alle som vil komme, Gratis inngang for alle som vil se, På Gatebiltreffet blir det flere konkurranser: Beste Audi, Ford, BMW, Honda osv, DB-drag (nå skal vi få utstyr) Salgsboder, matservering, live musikk, og det jeg tror kan bli det største trekkplasteret: BURNOUT! Dette er ikke helt avklart enda, men jeg gjør så godt jeg kan for at vi skal kunne tilby dette. Vi samarbeider med Northern Lights 4th edition, og håper at disse to arrangementene kan trekke masse folk! Påmelding er åpnet, send mail til post@vagan-gatebil.com 100,- for bil på utstilling, inntekter går delvis til Landsforeningen for Trafikkskadde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2008 blir en bra heløg i svolvær for de som vil komme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2008 Hei:) Er det nytt treff i Svolvær? Har ikke det nettopp vært? Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2008 Hei:) Er det nytt treff i Svolvær? Har ikke det nettopp vært? Mvh Christian nytt og masse bedre treff en forrige gang.. det var ikke en katastrofe sist gang, men litt dårlig.. nå er det bedre regi og folk har hatt bedre tid på seg for og komme:) så nå er egentlig hele norge informert. det ventes biler fra vesterålen, harstad narvik, hele lofoten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...