Stavanger: Någen så har plass t 4 hjul til og fra Rudskogen??

Anbefalte innlegg

Litt krise... Eg kan isje kjøra på sommerdekkå mine t rudskogen, d eina dekke e så slitt at korden vise litt på innsiden...

Så har eg fått grei pris på dekk av Jonas, men eg må henta di der me Rudskogen...

Eg kan vel isje kjøra me et vinterhjul? Meine at quattro isje har godt av forskjellige dim?

Så då lure eg på om någen har plass t sommerfelgane mine åsså kjøre eg bort t rudskogen på vinterdekkå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg bil med plass i : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med deg reservehjul i vertfall.

Du har jo haldex kobling og ikkje torsen så meine at forskjellig dim ikkje ska ødelegga?! Någen så kan bekrefta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i Finni.. Tror heller ikke det skal ha så mye å si.. men ja.. Men hva med en telefon til audi møller da Robin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, isje dumt Jonas, ska jør d:)

Någen så vett ka så sjer når dekke tar kvellen? Bler d sånn at luftå går sakte ut eller seie d bare "poff" åsså e eg på felgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket akkorat me møller. Di sa at det isje e fullt så alvorlig med differanse på rulleomkrets på haldex, men om det overstige 5% så ville de isje kjørt med det. Min differanse vil ver på 2% med et reservehjul.

Uansett så vil det slita litt på diffen, men som sagt ikke fullt så alvorlig på haldex...

What to do???? Forhåpentligvis så holde dekke eg har til rudskogen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med reserve: LES ETT piggfritt vinterdekk eller tilsvarende. Dersom det ryker bytter vi på vei. Huskf forresten pipe og jekk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja får jør d:)

Någen så har plass t 1 hjul då? Tror isje d går neri bagasjerommet mitt nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg det pent i baksetet. Du får plastemballasje på posten (bobleplast weeee! :D) så skraper du ikke opp interiøret!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bler nok t at eg må jør d, tror eg har sånn "påse" t dekk hjemma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo stikke innom en dekksjappe og be de flytte det slitte dekket over på andre siden. koster ikke mye det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, den va isje domme! Siden d bare e innsiden som e slitt så fønke jo d gull:) Einaste e hvis eg blir stoppa i teknisk, hehe:) Men d får så ver;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.