#1 Skrevet Oktober 24, 2004 MMMM hva driver folk med om dagen da, utrolig stille her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2004 Jepp, er litt stille her, er bare noen få i lokallaget som har/bruker internett, så da blir det stille her ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2004 he he he ja ja får vel sørge for litt liv jeg da vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 Ja, du får gjøra det, du har vært her ei uke eller noe sånt, å har klart å lage liv alt, så detta skal bli bra. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 prøver jo så godt jeg kan da, så jeg håper vi kan få litt blest om klubben her oppe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 Jeg som ikke engang har Audi lenger (står fortsatt utpå her men nå er den solgt:D) må vel fortsatt plage dere litt i lokallaget! Møter nok opp på noe treff jeg også. Blitt noe ornings på styret da? Hvor blir det treff i vinter? når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Jeg som ikke engang har Audi lenger (står fortsatt utpå her men nå er den solgt:D) må vel fortsatt plage dere litt i lokallaget! Møter nok opp på noe treff jeg også. Blitt noe ornings på styret da? Hvor blir det treff i vinter? når? fanken best du får kjøpt deg et audi produkt igjend da vell eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen fanken best du får kjøpt deg et audi produkt igjend da vell eller? Jada! Skal nok bli en skikkelig audi igjen på meg neste gang. Men får kjøre riskoker en stund nå. Spare litt penger til skikkelig audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2004 ja lykke til med sparingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...