Stavanger: Hjelp til panser.

Anbefalte innlegg

Hei.

 

E det noen her som bor i hillevågsområdet som kunne gitt meg en hånd med å bytte panser? Knot å gjøre det aleine og panseret e nylakkert så e lett for å ripe det.

Skulle vært gjort før rudskogen. og alt av kompiser e endten på ferie eller offshore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare tilgjengelig på dagtid eller veldig sent på kvelden denne uken, men du får gi en lyd hvis du ikke skulle få noen andre til å hjelpe deg.. Klart at panseret skal på før Rudskogen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare tilgjengelig på dagtid eller veldig sent på kvelden denne uken, men du får gi en lyd hvis du ikke skulle få noen andre til å hjelpe deg.. Klart at panseret skal på før Rudskogen :D

 

Takker for det..

Hvis du virkelig har lyst så kan vi ta det imorgen formiddag/tidlig?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det den rallyen som sto hos propaint forige uke?

Kan sikker hjelpe til send meg pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det den rallyen som sto hos propaint forige uke?

Kan sikker hjelpe til send meg pm.

 

 

Ja, den var inne der i helgen.

Takker for respons begge to:)

Gir deg en pm eg hvis eg trenger hjelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan hjelpe deg imorgen formiddag eller torsdag formiddag, du kan velge selv.. skal være på jobb klokken 15.00 så før det en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan hjelpe deg imorgen formiddag eller torsdag formiddag, du kan velge selv.. skal være på jobb klokken 15.00 så før det en gang :)

 

 

Okei. Da velger eg imorgen:) Bare ringe meg du da når det passer for deg. 990 91 321..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit det du, ringer sikkert i tolv tia :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.