#1 Skrevet August 12, 2008 Jeg var på vei hjem fra jobb på fredag, kjørte vanlig og gira fra 2 til 3. Da knakk clutch pedalen. Jeg fikk ny pedal og skulle clutche og pedalen er skikkelig hard og det knirker fra girkassa. Vet noen hva som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Endel info her, men har ingen fasit! http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/trans.html#flywheel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Har vært borti dette før, på andre biler. Da har det vært slitt clutch og slitte clutchfjærer. De "vipper" liksom over ett hakk, når de nærmer seg helt utslitt. Da er clutchen veldig tung det første stykket, men blir lett igjen når pedalen er ett stykke inne. Tror nok du må skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Tok ut slaven og alt funker bra frem til den. Ser ut som jeg må skifte clutch ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...