Bakrutespyler A6 - defekt!

Anbefalte innlegg

Som topic sier, defekt. Etter å ha demontert, har jeg konstantert at røret som går igjennom viskermotoren, et messingrør, er knekt midtveis.: eek : Så, er dette å få kjøpt som reservedel, eller må man bare punge ut for ny viskermotor?: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av dette du trenger?

bakrutevisker.jpg?t=1218561815

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg låner tråden din, men har problemer med min visker også, viskeren går men spyleren er utrolig svak. Det blir vått på innsiden av luken også. Den tanken på bilde der, er det den som står i motorrommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme symptomer som meg dette. trodde det var slangen som var sprukket, men var nok røret. Er åpninger i bakkant på inntaket, som gjør at spylervæska renner ut der når røret er sprukket...Sjekket på vagcat, men står ikke som reservedel i listen (nr. 14)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være rep sett til disse, men man får en komplett ny viskermotor til under tusenlappen på Norsk Bildel Senter på Liertoppen om jeg ikke husker helt feil. Kjent feil over hele fjøla...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

messing, det går vel ann å lodde om du ikke vil kjøpe hele greiene ny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.