#1 Skrevet August 12, 2008 Som topic sier, defekt. Etter å ha demontert, har jeg konstantert at røret som går igjennom viskermotoren, et messingrør, er knekt midtveis. Så, er dette å få kjøpt som reservedel, eller må man bare punge ut for ny viskermotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Noe av dette du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Beklager at jeg låner tråden din, men har problemer med min visker også, viskeren går men spyleren er utrolig svak. Det blir vått på innsiden av luken også. Den tanken på bilde der, er det den som står i motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Samme symptomer som meg dette. trodde det var slangen som var sprukket, men var nok røret. Er åpninger i bakkant på inntaket, som gjør at spylervæska renner ut der når røret er sprukket...Sjekket på vagcat, men står ikke som reservedel i listen (nr. 14) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Skal være rep sett til disse, men man får en komplett ny viskermotor til under tusenlappen på Norsk Bildel Senter på Liertoppen om jeg ikke husker helt feil. Kjent feil over hele fjøla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 messing, det går vel ann å lodde om du ikke vil kjøpe hele greiene ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...