#1 Skrevet August 12, 2008 Har kjøpt meg krom speilhus til min S6, men trenger litt hjelp til å få bytta. :-( Kom så langt at jeg har tatt av det lille dekselet under, men der stoppa det. Noen som kan hjelpe meg videre??. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Jeg mener å huske det var en skrue bak speilen på en Audi 100 jeg hadde. Speielen er sikkert ikke helt like, men kunne se skruen når jeg hadde justert speilen lengst mulig vekk fra vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2008 Fant ingen skrue der nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2008 Ingen som kan hjelpe meg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2008 er noen år siden eg gjor dette på min nå.. men tror at du nå må dra kappa rett opp... og så lirke den ut av speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2008 låne tråden litt??? er det forskjell på selve speilene på A 100... det ene virker ting lengre vekk, og det andre nærmere..? skal det være sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2008 Lirk ut speilglasset. Da finner du 2/3 skruer innenfor. Når disse er løsnet, drar du speilkåpa rett opp og lirker den av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2008 Da fikk jeg bytta speilhus, takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...