#1 Skrevet Oktober 24, 2004 er det noen som hvet om hvor jeg kan få tak i karbon film som kan brukest på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2004 BilXtra selger i allefall dette, og da vil jeg tro at andre bilrekvisita butikker også muligens kan ha dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2004 Skal det være til utvendig eller innvendig? For hvis det er invendig har jeg CFC 50x60cm carbonfilm til slags (i uåpnet eske) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 jeg skal egentli bruke det utvendig. tror jeg skal sprøyte på noen lag med klar lakk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 Mobilsentrum har folie i div farger, har brukt noe av dette selv, ok kvalitet til lav pris. Klikk Her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Mobilsentrum har folie i div farger, har brukt noe av dette selv, ok kvalitet til lav pris. Klikk Her tror jeg skal prøve den kansje. bra pris... men jeg har hørt på mekk og de får kansje inn store ruller med folie. men når er ikke sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Både Bilxtra og Bilspectra har. Lillian på Bilspectra gir oss skikkelig gode priser. Det kan lønne seg for deg å høre med de ang alle deler du trenger til golfen, da de skaffer det meste til gode priser. Da slipper du å spørre herinne om alt. Dersom noe blir for dyrt, eller de ikke kan skaffe, er forumet klart til å finne alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2004 har selv hatt endel forespørsler om dette på jobb, og har bedt han ene leverandøren min om å sjekke med de produsentene han bestiller av fra usa, men ikke hørt noe enda. har også prøvd å ringe 3M norge etter at jeg fikk nyss om at de produserte karbon folie, men jeg får aldri tak i karene i folie avdelinga, kan prøve å huske på å sjekke litt nærmere på saken så skal jeg gi deg ett svar om jeg kan levere dette og hva prisen vil ligge på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...