Anbefalte innlegg

er det noen som hvet om hvor jeg kan få tak i karbon film som kan brukest på bilen

carbdeca.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra selger i allefall dette, og da vil jeg tro at andre bilrekvisita butikker også muligens kan ha dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det være til utvendig eller innvendig?

For hvis det er invendig har jeg CFC 50x60cm carbonfilm til slags :)

(i uåpnet eske)

Audidelesalg_019.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal egentli bruke det utvendig. tror jeg skal sprøyte på noen lag med klar lakk også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobilsentrum har folie i div farger, har brukt noe av dette selv, ok kvalitet til lav pris. Klikk Her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Mobilsentrum har folie i div farger, har brukt noe av dette selv, ok kvalitet til lav pris. Klikk Her

tror jeg skal prøve den kansje. bra pris... men jeg har hørt på mekk og de får kansje inn store ruller med folie. men når er ikke sikkert..

44502.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Bilxtra og Bilspectra har. Lillian på Bilspectra gir oss skikkelig gode priser.

Det kan lønne seg for deg å høre med de ang alle deler du trenger til golfen, da de skaffer det meste til gode priser. Da slipper du å spørre herinne om alt. :) Dersom noe blir for dyrt, eller de ikke kan skaffe, er forumet klart til å finne alternativ. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv hatt endel forespørsler om dette på jobb, og har bedt han ene leverandøren min om å sjekke med de produsentene han bestiller av fra usa, men ikke hørt noe enda. har også prøvd å ringe 3M norge etter at jeg fikk nyss om at de produserte karbon folie, men jeg får aldri tak i karene i folie avdelinga, kan prøve å huske på å sjekke litt nærmere på saken så skal jeg gi deg ett svar om jeg kan levere dette og hva prisen vil ligge på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.