Hvor kjøpe krysset mellom rattaksel og tannstang?

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Please

De har sikkert hos vag, men er det noen andre kansje? Har søkt på mange sider, men man vet jo knapt hva det kalles på tysk og engelsk.

Fant noe brukte greier på bildelsbasen.se men det er jo brukt.

Jeg har vært nede bak pedalene å strammet uten serlig hell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette krysset finnes ikke som egen del, er endel av hele rattstammen det. Iallefall slik det er tegnet i albumet.

Hele rattstammen finnes på eBay...men da uten krysset. http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=200236875518#photo

Finnes mere her: http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=Lenks%C3%A4ule+audi&SortBy=11&PageNumber=1&SiteIdFilterType=3&ItemTypeFilter=2&ipp=25

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer med det jeg har sett. krysset er fast i stanga som rattstammen glir opp og ned på når man justerer rattet inn og ut

Jeg lurer på hvordan jeg får ut denne stanga med krysset enklest mulig....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du slakke i rattet, noen millimeter som en kan vri rattet og føle at hjulene ikke følger med? Eller er det at det er knirkelyd fra leddet som gjør at du skal bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vag skulle ha 6500 for krysset med den tillhørende stangen. De mente forøvrig dette krysset skulle bare ikke ryke.

Vanlige folk hadde kansje ikke brydd seg om 4mm dødgang på rattet.

Fant en på ebay nå med din hjelp Truls til 87 euro + frakt Da var hele kasetten rundt stanga der også.

Kjempefornøyd jeg da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.