#1 Skrevet August 12, 2008 Er ikke helt sikker på om jeg skal ennå, men tenkte å lage en tråd angående felleskjøring over fjellet:) regner med at det er en del som skal over på fredag. Så.... når reiser folk? tidlig på fredag eller? Hadde vært kjekt å samlet på folk på Arenum før avreise. mange som har tenkt å ta fri på fredagen å reise tidlig? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=127283 står litt her om det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Ja ser det. men det er lettere for å folk å avtale her når de ser topicen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 Forsåvidt enig med du Stian. Når har dere tenkt til å kjøre og hvilken vei tar vi og hvor møtes vi hen? Lodder stemningen litt her..Jeg kunne tenkt å reist "tidlig" på fredag, sånn rundt 10-11 en plass. Noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2008 Hørt folk pratet om å ta turen over Hemsedalfjellet til Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Hemsedalsfjellet er nok beste løsningen i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 Hemsedalsfjellet er nok beste løsningen i mine øyne. Når kjører du Espen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Har ikke tenkt så mye på det egentlig, I go with the flow Hvor skal du bo Ronny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2008 Har ikke tenkt så mye på det egentlig, I go with the flow Hvor skal du bo Ronny? Vi bor på Rica Sarpsborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2008 Jeg skal bo på Quality med BT og resten. BT gjengen kjører klokken 10, så jeg henger meg på der tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2008 Jeg og Allis kjører halv tre. Så blir sent fremme noen får holde grillen på campen varm :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2008 god tur folkens... Jeg er desverre støkk ute på havet:( Kunne godt tenkt meg å pisket quattro'en rundt bane for siste gang....... på lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2008 Meg, Stian og Preben kjører litt ut på dagen. Vilken vei tar dere Thomas? Vi kjører nok Hemsedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2008 Odd Erik Hostad og jeg reiser kl 12.30 om noen henger seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...