#1 Skrevet August 12, 2008 Må nesten spørre dere her inne jeg for er det noe jeg ikke har så er det peiling så sånt.. Snakket med møller ang å bytte ut diffen min bak hos dem. Grøss... 40 000 for diffen og ca 7000 for jobben... jeeeses!! Er dette noe man burde kjøpe brukt eller er det rett å slett å drite på draget å hive penger ut av vinduet?? MÅ ikke bytte den enda, men burde etterhvert.. hvertfall jeg som har sååååå lyst til å lufte bilen min på banen... Er dette evt noe, litt, mye billigere i tyskland?? Noen som har erfaringer fra steder i tyskland?? *smile pent til folket* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2008 Vel, er ikke overrasket over prisen du fikk på Møller. Delene er dyre til disse bilene. Hvis du absolutt må bytte hele diffen, se er vel e-bay ett bra utgangspunkt. Hva med overhaling av den du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 Vel, er ikke overrasket over prisen du fikk på Møller. Delene er dyre til disse bilene.Hvis du absolutt må bytte hele diffen, se er vel e-bay ett bra utgangspunkt. Hva med overhaling av den du har? Snakket med en som kaaaaansje kunne få sett på den.... hvis jeg var heldig var det bare simringen som måtte byttes... men jeg pleier som regel aldri å være heldig så frem til han får sett på den så ser jeg på den som utbytte-objekt.. ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Hva får deg til å tro at den må byttes? Lekasje er ett vanlig problem om simringen ryker, men så lenge du ikke kjører den oljetørr over mange år vil det vel bare være å fylle på olje og bytte simringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Lekker den i simringen ved drivakselen bak? Der hvor eksosen går? Denne tørker som regel ut grunnet varme fra eksosen, og ikke noe ukjent sak. Jeg byttet denne på min S4 B5. Tok meg ca 1time. Fikk ut drivaksel, og "nappet ut simring med en "krok" og fikk banket inn ny. Holdt tett så lenge jeg hadde den, samt at jeg byttet olje. Synes det var rart at diffen har røket? Noe du har fått bekreftet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 Synes også det er rart at diffen skulle ryke! Det er hvertfall ikke vanlig... Å bytte en simring er ganske grei skuring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2008 denne diffen skal være lik på rs2 diffen. gjerne lettere å finne noe brukt da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Takker for svar folkens!! Skal prøve å få byttet simringen så får vi se.. *håpe håpe håpe* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...