#1 Skrevet August 12, 2008 Nettopp tilbake fra verkstedet og driver med diverse som skal være klart til helga og Skogen. Så virkelig fram til å montere de nye gule justerbare koni bakdemperne på min Audi 90q i kveld. Fikk disse fra Rodin (norsk importør) for 3 uker siden tilsendt i posten. De er helt nye og bare tatt ut av esken. Ga forresten 2900 m/klubbrabbatt for de 2.. Den ene demperen "skrangler" tydelig i nedre del når jeg holder den i hånda og rister litt i den... Det skjer både med stempelstanga helt ute og helt inne...og samme hvordan stempelet står forresten... Den andre er HELT stille...ingen lyd. Tenkte at det kanskje kunne komme av at de har ligget horisontalt i esken en stund slik at evt olje eller noe måtte renne ned igjen... Har pumpet de sammen og dratt de ut flere ganger, og de har stått oppreist lenge, men samme resultat. Den skal vel ikke være slik? Blir vel skranglete lyd under kjøring? Noen som har vært borti lignende? (Og jada, jeg skal ringe Rodin det første jeg gjør i morgen tidlig kl 8 for disse SKAL på før Skogen til helga.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2008 Snakket med Rodin & Co nå. Han jeg snakket med sa han ikke hadde vært borti lignende sak. Han hørte lyden godt gjennom telefonen også....hørtes ut som man "rister på et tomt malingsspann med en løs bolt nedi" sa han.... (For øvrig en god beskrivelse..). De ville sende meg en ny demper, som de heldigvis hadde ên av på lager med ilpost. Så skal denne jeg har sendes tilbake til de. Veldig god service og hyggelig kar jeg snakket med der nå så da årner det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2008 Du er vel ikke det minste nervøs for at postgangen ikke funker nå, vel...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 Du er vel ikke det minste nervøs for at postgangen ikke funker nå, vel...? Hehe, kan si det er best for posten at den er på plass i morgen ved høgst dag ja..ellers.... Ble forresten oppringt fra Rodin & Co igjen midt på dagen i dag og de hadde hatt problem med "skranglete" dempere på noen serier til Audi 80 og 90. Disse hadde blitt liggende i lagerhyllene ved en feiltagelse og mine dempere måtte da være en av de. Var jammen flaks de hadde ên demper inne nå. Så nå får jeg bare få på den på andre siden i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...