#1 Skrevet August 12, 2008 Heisann, har nettopp flytta til oslo nå, og har begynt å lete etter et sted å sette Golfen i vinter. Gjerne med mekkemuligheter, men ingen nødvendighet. Noen som har noe eller vet om noe? Kan ta elektrikeroppdrag som betaling/delbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2008 bumper denne jag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 Leter fortsatt:) Trenger ikke nødvendig vis å vere i Oslo, men ikke mer enn en time unna i alle fall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2009 Prøver meg i år også jeg, er jo lov å håpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2009 Prøver meg i år også jeg, er jo lov å håpe! Se siste side http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=129241 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...